بهترین مطالب لوازم خانگی را در این وبلاگ جستجو کنید
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399
نویسنده : کارولینا

تلویزیون ال جی 55UM7660 از تلویزیون‌های 2019 ال جی است که با کیفیت تصویر فورکی و سیستم عامل و هوش مصنوعی و سایر امکانات به روز و مدرن مجهز شده است. از سایز 55 اینچی تلویزیون UM7660 گرفته تا سیستم عامل Webos و کیفیت تصویر 4k در این تلویزیون حضور دارند. با توجه به جدید بودن و امکانات و قابلیت‌هایی که برای این محصول در نظر گرفته شده است، می‌توان قیمت تلویزیون ال جی 55UM7660 را حدس زد که به هیچ عنوان دور از انتظار نیست. ال جی سعی دارد تلویزیون‌های 2019 خود را با نام UM معرفی کند و از قابلیت هوش مصنوعی ThinQ در این محصولات بهره ببرد. تلویزیون آل جی 55 اینچ بیشترین تناسب را با سالن‌های بزرگ دارد و اگر قصد خرید تلویزیون با کیفیت و مدرن و شکیلی را دارید، از خرید تلویزیون ال جی 55UM7660 نگذرید.


|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
برچسب‌ها: قیمت تلویزیون 55 اینچ , قیمت تلویزیون ال جی 55 اینچ , قیمت تلویزیون ال جی 4k , تلویزیون ال جی 2019 , تلویزیون ال جی 55UM7660 , ال جی 55UM7660 ,
تاریخ : دو شنبه 30 تير 1399
نویسنده : کارولینا

کولرگازی اجنرال محصول شرکت اجنرال می باشد. شرکت فوجیتسو جنرال که با نام اجنرال شناخته می‌شود، متعلق به ژاپن است. با تولید انواع تهویه مطبوع، شرکت اجنرال توانسته است موفقیت قابل توجهی در سراسر جهان به دست آورد و جایگاه خود را در بین سایر مارک‌های تولید کنندگان تهویه هوا پیدا کند. از بقیه رقبا پیشی گرفته است و یک سر و گردن از مارک‌های دیگر بالاتر است. این شرکت به راحتی و یک شبه به موقعیت فعلی خود نرسیده است، اما محبوبیت فعلی این شرکت به دلیل 60 سال تجربه در تلاش برای ساخت و افزایش کیفیت تهویه مطبوع است، که این امر باعث شده تا سیستم‌های تهویه مطبوع اجنرال به یکی از بهترین و کم مصرف‌ترین مارک‌های تهویه هوا در جهان و ایران تبدیل شود.


|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
برچسب‌ها: کولرگازی اجنرال , خريد كولر گازي كم مصرف , کولرگازی اینورتردار اجنرال , کولر گازی قیمت , انواع کولر اوجنرال ,

آخرین مطالب

/
بهترین مطالب لوازم خانگی را در این وبلاگ جستجو کنید.