بهترین مطالب لوازم خانگی را در این وبلاگ جستجو کنید
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نویسنده : کارولینا

امسال تعداد لوازم خانگی هوشمند در حال افزایش است تا هم مشتریان بیشتری را جذب کند و هم زندگی این افراد را تحت تاثیر قرار دهد. در این مقاله با پنج مورد از جذاب ترین و برترین لوازم هوشمندی که در بازارهای بزرگ جهانی ظاهر شده اند آشنا می شوید.

تلویزیون OLED 4K ال جی

ال‌جی یکی از نوآورترین برندها است که معمولاً در نمایشگاه‌های فناوری نامزد یا نامزد یا برنده جوایز می‌شود و تلویزیون 48 اینچی OLED 4K ال‌جی یکی از برندگان CES 2021 بود.


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: عمومی , ,
تاریخ : شنبه 27 آذر 1400
نویسنده : کارولینا

فناوری های به کار رفته، روشنایی مورد نیاز تلویزیون برای نمایش تصاویر را فراهم می کند. در نتیجه ، با ایجاد روشنایی مناسب ، کنتراست تصاویر را نیز افزایش می دهد تا به نمایش نتیجه مطلوب در تلویزیون کمک کند. آنطور که معلوم است ال‌جی در سال 2021 میلادی ارزش بیشتری برای قابلیت‌های گیم تلویزیون‌های حتی پایین رده خود قائل بوده است. حتی اگر شما یک گیمر حرفه‌ای تشریف ندارید و تصمیم هم ندارید یک تلویزیون ویژه گیم خریداری نمایید پیشنهاد می‌کنیم برای تجربه چالشی جدید اندکی در تصمیم خود تجدید نظر کنید و شانس خود را امتحان کنید. 


|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
موضوعات مرتبط: تلویزیون , ,
برچسب‌ها: تلویزیون ال جی ارزان قیمت , تلویزیون ال جی 43un71006 , بهترین مدل تلویزیون ال جی , تلویزیون ال جی 49sm8000 , تلویزیون ال جی 55up75 , تلویزیون ال جی قیمت , تلویزیون ال جی 43un7100 , قیمت تلویزیون ال جی ۲۰۲۰ , تلویزیون 43 اینچ ال جی , تلویزیون هوشمند ال جی , تلویزیون ال ای دی ال جی ,

آخرین مطالب

/
بهترین مطالب لوازم خانگی را در این وبلاگ جستجو کنید.